Be Our Guest! Behind the Scenes of Beauty and the Beast the Musical
‘Be Our Guest’ and go backstage with Disney’s brand-new production of Beauty and the Beast the Musical. Gareth Jacobs takes you behind the scenes with exclusive, never-before-seen access. Meet the cast, crew, creatives and musicians who bring this timeless tale to life on the Australian stage.
‘Be Our Guest’ and go backstage with Disney’s brand-new production of Beauty and the Beast the Musical. Gareth Jacobs takes you behind the scenes with exclusive, never-before-seen access. Meet the cast, crew, creatives, makers and musicians who bring this timeless tale to life on stage.
Members of the original creative team have reunited on this breathtaking musical featuring all the spellbinding songs of Alan Menken, Howard Ashman and Tim Rice including Belle, Gaston, Human Again and Be Our Guest.
Journey back to where it all began with the 1991 animated feature, inspiring Disney’s first Broadway show, and raise the curtain on what it takes to bring today’s reimagined production to Australian audiences.