Limitless with Chris Hemsworth
Chris is on a mission to live better for longer. With the help of top scientists, he takes on six epic challenges to test mind and body to the max.
Chris Hemsworth is on an epic mission to discover how to live better for longer. With the help of world-class experts, family, and friends, he’s embarking on a series of immense challenges to push himself to new limits and stop the diseases of old age before they take hold. In this thrilling series from Executive Producer Darren Aronofsky, Chris discovers how we all can unlock our potential to stay fitter, healthier, and happier throughout our lives.
Chris learns to tame his stress response while attempting a terrifying crane walk.
Chris discovers how his muscles can help him live longer with an epic rope climb.
Chris has always worked to keep his body healthy; now it’s time to challenge his brain.