Cuttputlli
When terror strikes a small town, a rookie cop steps up to be an unexpected hero by unravelling a spine-chilling mystery. Circumstances force Arjan, an aspiring film director, to take up the job of a Sub Inspector after his father passes away. As he adjusts to his new life, a series of brutal murders haunt the town. While his superiors are unwilling to admit that the murders may be related and doubt him because of his inexperience, Arjan can’t help but connect the dots.