folklore: the long pond studio sessions
Taylor Swift performs this intimate concert of every song from her recent album, “folklore.” Accompanied by her co-producers and filmed at the historic Long Pond Studios, a setting that evokes the nostalgic, wistful nature of the album, Taylor discusses the creation and meaning of each song as they record their first in-person performance together, since remotely producing the collection.
Taylor Swift performs every song from her best-selling album, “folklore,” in a truly intimate concert experience. Accompanied by her co-producers, Aaron Dessner (The National) and Jack Antonoff (Bleachers), along with a guest appearance by Justin Vernon (Bon Iver), Taylor filmed the event at the historic Long Pond Studios in upstate New York, a setting that evokes the nostalgic, wistful nature of the album. In between live performances, she and her collaborators discuss the creation and meaning behind each song, and also share the challenges and joys of remotely producing this acclaimed and record-setting collection.