Magicampers
Join young explorers Darly and Loomis at a day camp for magical creatures on a fantastical island. From the top of the Melody Mountain to the depths of the Never Ending Cave, their challenging quests send them on incredible adventures every day. Their stories will become new legends and they will discover that the greatest prize is having fun and working together with all your friends.
Magical gardening goes wrong. Darly, Loomis and Dracoon find a powerful magic gem.
Loomis tries to help Chiffen fly. Harper sets off to discover her magical power.
Strange new critters start appearing all over Magicamp. Harper’s harp causes magical problems.
Loomis tries to impress Chauncey with his baking. Fifi and Dracoon just can’t agree.
Bodhi shows the Magicampers his love of rocks. Darly and Loomis play Pixsqueak Ball.
There’s a surprising storm over Magicamp. Fifi wants to impress her friends at the talent show.