Iberia's Woodlands
The forests of southern Europe offer many opportunities – but here nothing is free.
In this 2-episode documentary series, we will see the challenges that the forest dweller must battle each day to survive. When, at certain times of the year, the environmental conditions harden, the competition and rivalry put them all to the test. A mix of adaptation – and luck – will decide who manages to survive.