Epic Adventures with Bertie Gregory
Part wildlife, part adventure show; follow the escapades of a young Explorer as he travels the world capturing extraordinary footage of wild animals.
Part wildlife and part adventure show, follow the escapades of young National Geographic Explorer Bertie Gregory as he travels the world capturing extraordinary footage of wild animals. Using a combination of technical wizardry, secret fieldcraft and extreme perseverance, he and his team try to overcome the challenges and dangers and get as close as possible to wildlife on its own terms.