LEGO Pixar: BrickToons
Join some of your favorite Pixar characters for adventures set in the world of LEGO! Sing along with Miguel in the Land of the Dead, help Merida and her brothers through a "beary" rocky situation, take an epic field trip with Nemo, Marlin, and Dory, watch the Parr family try to save their neighborhood from Syndrome, and join Mater as he prepares Lightning McQueen for his next big race!
When McQueen needs a few repairs, Mater hooks him up with fixes that add everything but speed.
When solstice magic gets Merida's brothers into trouble, she enlists the help of an old friend.
Dash and Violet take on Syndrome and a MIA Jack-Jack as Bob faces his toughest foe yet: dinner.
When Nemo’s class goes on a field trip, Marlin and Dory lend a fin as chaperones.
It’s the Battle of the Bands, and Miguel needs support from his familia to sing a winning song.