Devs
Young software engineer Lily Chan investigates the secret development division of her employer, a cutting-edge tech company based in Silicon Valley, which she believes is behind the murder of her boyfriend.
“Devs” focuses on a young software engineer named Lily Chan who works for Amaya, a cutting-edge tech company based in Silicon Valley. After her boyfriend Sergei’s apparent suicide, Lily suspects foul play and begins to investigate. She quickly realizes that all roads lead to Forest, Amaya’s enigmatic CEO, and Devs, the company’s secret development division. In Lily’s quest to discover the truth, she uncovers a technology-based conspiracy that could change the world.
A young software engineer believes her employer is behind her boyfriend’s murder.
The Devs team perfect the system, and Forest and Katie wait for completion of the Devs project.