The Veil
A spy thriller that explores the surprising and fraught relationship between two women who play a deadly game of truth and lies on the road from Istanbul to Paris and London; in the shadows, the CIA and DGSE work together to avert potential disaster.
Imogen visits a refugee camp in the remote mountains on the Turkish and Syrian border.
Imogen and Adilah continue on their journey to Paris and face a threat in Istanbul.
Imogen reunites Adilah with her daughter in Paris as truth and lies become further blurred.
Amidst the increased threat on her daughter’s life, Adilah reveals a secret to Imogen.
As the jigsaw puzzle becomes clearer to Imogen, she takes matters into her own hands.
Imogen smuggles Adilah to England to see Michael, in the hope that answers will finally be given.