Donna Hay Christmas
Donna Hay shows us how to create the most spectacular festive celebration in her new four-part series, Donna Hay Christmas. From reimagined festive mains like the ultimate glazed ham, to showstopping desserts like her signature centerpiece pavlova, Donna shares her best time-savers and signature cheats to create your very own kind of Christmas magic.
Donna Hay shares her favorite tips and tricks for the ultimate festive celebration in her new four-part series, Donna Hay Christmas. From the ultimate glazed ham to a spectacular centerpiece pavlova, Donna shows us how to master her best time-saving tips and styling ideas to maximize your time spent with family and friends. Delicious gifts, a twist on nostalgic classics and contenders for your new festive favorites all come together to create a Christmas celebration like you’ve never seen before.
Donna creates showstopping desserts that will take your celebrations to the next level.
Donna creates delicious food gifts, perfectly packaged to treat your family and friends.