Secret Chef
From Executive Producer David Chang comes a radical twist on cooking competition as chefs live in complete isolation and anonymously rank each other’s food via a series of blind tastings. With their identities concealed, everything will be hidden except the one thing that matters most … the food.
The remaining chefs get their “mis en place” on as they put their tastebuds to the test.
The chefs are presented with special box full of ingredients meant to make one easy dish.
The remaining chefs get a moment to relax while Cheffy cooks up a special challenge.
It’s no pain, no grain as Cheffy puts the remaining chefs through a rice challenge.
There are three chefs left and one has a secret advantage, but doesn't even know it!