Epifanía
When elderly farmer, Doña Marta, still grieving the loss of her daughter, discovers a tiny dragon-like creature named Epifanía outside her home, she decides to raise her as her own child. But as Epifanía grows, so does her urge to fly and embrace her freedom, forcing Doña Marta to confront the reality of letting go of the one she loves.