Swing To The Moon
From the branches, Temi tries to catch the moon. It's a failure. She climbs to the top branches. She fails again. Temi sees fireflies going towards the moon in a procession. Temi clings to one of them, and flies to the moon. The fireflies come down. Temi falls to the forest floor and loses sight of the moon. She is deceived by mirages. Sad, Temi is surprised by a bright light.
From the branches, Temi tries to catch the moon. It's a failure. She climbs to the top branches. She fails again. Temi sees fireflies going towards the moon in a procession. Temi clings to one of them, and flies to the moon. The fireflies come down and Temi is disappointed. Temi falls to the forest floor and loses sight of the moon. She is deceived by mirages. Sad, Temi is surprised by a bright light. It is a human structure with the moon on it, like a pedestal. Temi regains hope and runs away at full speed. Temi lands in a new unknown environment, where she almost gets crushed several times. Temi climbs the human construction, but the moon is far away. The wind takes Temi, who falls inside the structure. Temi is crushed to the ground and faints under the pressure. Temi wakes up in weightlessness, in front of the moon filling a porthole.