Shaun the Sheep: Mossy Bottom Shorts
Join Shaun and the flock on an exciting new mini adventure series down on Mossy Bottom Farm. From sprout shooting with the naughty pigs, kite-flying catastrophes, to a game of table tennis which leads to an unexpected journey - whatever the comedic situation Shaun is certain to be leading the laughs.
Shaun is left in charge of Timmy while his Mum goes shopping & things get a hairy while she’s away.
Timmy is determined not to miss out on a game of basketball despite being the smallest in the Flock.
Bitzer is determined to make sure the Farmer has eggs for breakfast but will his plan fall flat?
Shaun tries to fly his new kite – but the wind turns out to be the least of his troubles!
The mischievous Pigs are up to their usual naughty tricks. Shaun finds a way to get his own back.