Timmy Time: Timmy's Seaside Rescue
It’s Timmy and his nursery friends' first ever trip to the seaside. A day of beach fun is interrupted when Timmy's beloved teddy and stowaway, Bumpy, is washed out to sea on a raft. Hopefully, brave Timmy saves the day.