A Very Jonas Christmas Movie
The Jonas Brothers finish their tour in London, and all they want is to get back home to spend Christmas with their families. Kevin, Joe, and Nick are all grappling with their roles in the band, and their brotherly bond is tested as they encounter a series of escalating obstacles in this family holiday movie, featuring new original songs and special celebrity guests.
The Jonas Brothers close out their tour with a massive show in London, and all they want is to get back home to spend Christmas with their respective families. As Kevin, Joe, and Nick encounter a series of missed connections and escalating obstacles, their brotherly bond is tested. All three brothers have been grappling with their roles in the band: Kevin longs to try something new, Joe reconnects with someone from his past, and Nick feels the weight of decision making responsibilities. As they encounter setback after setback trying to get home before the holiday, the brothers learn to tap into the Christmas spirit and reconnect with each other in this family movie, featuring brand new original songs and special celebrity guests.