JONAS
Kevin, Joe and Nick are world-famous rock stars trying to live regular lives as high school students. Of course, their lives are anything but regular. While most students at their school are used to their fame, some, like high-energy and mildly crazy Macy, still shriek at the very sight of them.
Kevin, Joe and Nick are world-famous rock stars trying to live regular lives as high school students. Of course, their lives are anything but regular. While most students at their school are used to their fame, some, like high-energy and mildly crazy Macy, still shriek at the very sight of them. And, while they’ve got to wear their school uniforms during the day, their friend and stylist, Stella, prepares them outfits that can withstand the tugging and tearing hands of their fans. Outside of school, they wear costumes to avoid being swarmed and live in a luxurious apartment with their fun-loving father and band manager, Tom. Despite their fame, the boys must still deal with life and its problems. And, though they may tease each other, they remain together and help each other through it all, even finding time to sing a few songs.
Vanessa invites Shiraki, a famous sushi chef, to cook for her Joe, Stella, and Ben.
Nick and Macy decide to organize a cruise to bring Joe and Stella back together.
As Forever April is wrapping up, Mona approaches Joe to offer him a staring role in the sequel.