Dirty Sexy Money
Nick George’s father was the rich Darling family’s lawyer while Nick became a lawyer for the poor. On his father’s death Nick’s offered his father’s job and a huge salary, but is it the job of a lifetime or a life sentence?
Nick grew up being second to his father’s job as counsel to New York’s wealthy Darling clan. On his father’s death, patriarch Tripp offers Nick his father’s job as family lawyer and protector of the Darlings' secrets. Nick wonders if this os the chance of a lifetime or a life sentence. Nick must deal with the powerful and persuasive Tripp and his beautiful wife, Letitia and their five grown, troubled children. Patrick, New York’s attorney general, hides a secret that won't go away and could threaten his senatorial bid. Thrice-wed socialite Karen lost her virginity to Nick. Brian’s a minister who’s always loathed Nick. Juliet,is a spoilt brat who longs to be taken seriously as an actress, and her frequently hungover twin Jeremy fears he is the family disappointment and. The billions possessed by the Darlings have created a great family - and those same riches may also demolish it.