Brothers & Sisters
Brothers & Sisters follows the Walkers as they explore what it means to be a family in the 21st Century, after the death of patriarch William leaves the siblings navigating temptation, deception and grief.
The Walker family of Ojai, California, are five siblings: Sarah, Kitty, Tommy, Kevin and Justin.They are all somewhat damaged and deeply entwined in each other’s lives, The death of patriarch William leaves the five brothers and sisters navigating temptation, deception and grief. Brothers & Sisters explores what it means to be a family in the 21st Century, as the siblings strive to accept their parents as people – flawed and contradictory.