Southern Tales
Join renowned skiers Thibaud Duchosal and Lucas Swieykowski as they attempt to climb and ski down three of Patagonia's tallest volcanoes in under a week. Battling extreme weather and treacherous conditions, they rely on instinct to navigate icy temperatures and limited visibility. Will they succeed, or will nature force them to abandon their mission?