T'es pas bien là ?
Join skier Vivian Bruchez and friends as they tackle steep slopes in an exceptional winter. Previously impassable routes become a reality when skills, experience, and conditions align. Experience the thrill of standing on a 50-degree slope, psyching yourself up for the first turn. Only a few have what it takes to navigate this world turned on its side.