Food Club
Marie, Vanja and Berling have known each other since school. The three women are in the autumn of their lives and each struggle with their own problems. After a turbulent time in Denmark, they decide to take a cooking course in Southern Italy, but it does not turn out to be quite the trip they had expected. However, the three of them discover that life has much more to offer and that it is never too late.