Almost
Oskar rides the subway every day. But one morning, a sideways glance changes everything. As he and Katharina exchange awkward looks over the following weeks, Oskar builds up the courage to make his romantic approach, and after an embarrassing mishap, he recruits his skills in floristry in order to make his move.