CoComelon Animal Time
JJ’s best animal pals are back and sillier than ever! Sing along with JJ and his friends on their wild and hilarious adventures featuring fairy tales, fables, nursery rhymes, and so much more.
JJ, Emmy, and the animal friends play fun sounds with pots and pans, while cleaning up.
As Mimi searches for a fallen star, JJ and Boba follow a firefly to magical destination.
When Mochi makes a mess of JJ's pancakes, the friends work together to cook the best breakfast ever.
When a slime volcano erupts in Clubhouse, Boba must overcome his clumsiness to save the day.
With the Clubhouse a mess, Tori gathers the courage to use Mr. Vacuum to clean up.
In a birthday game of musical chairs, JJ and his friends catch a seat before it runs away.
Werewolf Wally gives JJ, Boba, and Emmy playful frights on Halloween before receiving one himself.
JJ and Boba trick or treat along the stream and find surprise friendly monsters at every stop.
Wally eats only noodles, but when JJ shares a new meal with him, his taste buds get a surprise.
Captain Wally sets sail for a pirate adventure on a bathtub boat with first mates JJ and Boba.
When Santa visits the Clubhouse on Christmas Eve, Boba learns who his jolly friend really is.