Buster Saves Christmas
When Santa hurts his ankle on Christmas Eve, it's up to Buster to save Christmas. That is if he can make it to Santa's Workshop in time and stop the mischievous Bandit from ruining everything! Will it be a perfect Holiday, or will this be the first failed Christmas in the history of Christmases?