Cadet Kelly
Kelly Collins is an artistic, fashion-minded teen who's forced to go from flashy fab to olive drab at her stepdad's military academy. As the clumsiest, most clueless recruit ever to botch basic training, Kelly seems to be fighting an uphill battle to fit in. But can Kelly prove she's tougher than her by-the-books commanding officer and leave her own mark on the school?
Hilary Duff stars as Kelly Collins, an artistic, fashion-minded teen who's forced to go from flashy fab to olive drab at her new stepdad's military academy. As the clumsiest, most clueless recruit ever to botch basic training, Kelly seems to be fighting an uphill battle to fit in. But it's all-out war when she butts heads with Cadet Captain Stone (Christy Carlson Romano), a tough-as-nails, by the book "commanding officer" determined to break her spirit. See how once-carefree Kelly keeps it together amidst endless rules and regulations to win Stone's respect...and still manages to leave her own unique mark on the school.