Rip Girls
Back to her homeland of Hawaii for the first time since she was a child, 13-year-old Sydney Miller learns she has inherited a large portion of land. Despite her quick decision to sell to a major developer, Sydney discovers a deeper appreciation for her island home.
Back to her homeland of Hawaii for the first time since she was a young child, 13-year-old Sydney Miller learns she has inherited a large portion of land. But with the terms of the testament, Sydney is required to stay on the island for two weeks, despite her quick decision to sell to a major developer. After discovering her love for surfing and getting to know her family, Sydney questions her initial decision and discovers a deeper appreciation for the land she has inherited.