Roy
Trapped in a lonely existence, reclusive widower Roy spends his days cold-calling strangers from the phone book, looking for brief moments of companionship. But when he accidentally calls adult hotline worker Cara, an unlikely friendship is born that will help them both rediscover the joy of life.