Love Is a Drug
Micke, a carpenter, and Veronica, a medical doctor, both in their forties, are newly in love and trying to fit together their lives with all their respective kids and ex-partners. Meeting their new in-laws ends up in a clash of classes, so the wonderful summer in the archipelago on the Swedish west coast doesn't go the way they had planned.