Murder in Belle-Île
Out on the moors, the body of Antoine Legoff is found bound to the foot of an obelisk said to be a doomed lover in Belle-Île folklore. Marine Lamblin, a forceful veteran police commander, investigates with Captain Thomas Keller, a charming but difficult police officer from the mainland. Romantic rivalry, lies, secrets, and real-estate fraud destroy the tranquility of the multifaceted island.
Out on the moors, the body of Antoine Legoff is found bound to the foot of an obelisk said to be a doomed lover in Belle-Île folklore. Marine Lamblin, a forceful veteran police commander, investigates with Captain Thomas Keller, a charming but difficult police officer from the mainland. Romantic rivalry, lies, secrets, and real-estate fraud destroy the tranquility of the multifaceted island. What if an enigmatic young woman unwittingly held the key to the mystery? The memory of traumas buried in the past of Belle-Île resurfaces… and begins to disturb even Commander Lamblin herself.