Murder in St Omer
The little town of Doulac’s peace is shattered when an anonymous ‘poison pen’ threatens to reveal the truth about a murder committed a few years earlier. A cloud of doubt and suspicion hangs over every home. The mysterious messages also anger a killer who will stop at nothing to avoid exposure. Judge Aubert returns to Doulac and launches an investigation.
The little town of Doulac’s peace is shattered when an anonymous ‘poison pen’ threatens to reveal the truth about a murder committed a few years earlier. A cloud of doubt and suspicion hangs over every home. The mysterious messages also anger a killer who will stop at nothing to avoid exposure. Judge Aubert – who was taken off the case four years before – returns to Doulac and launches an investigation to find the killer and the enigmatic source of the threat.