Iberia, a Land of Passions
Spain is renowned as one of the world's most passionate countries, and its wildlife is no exception. This film reveals the dramatic lives of Iberian animals, who engage in bloody fights for mates and make ultimate sacrifices to protect their young in a land defined by passion.