The Heavy Water War
The year is 1943, Norway is occupied by the Nazis. In the woods in the cold winter, Eleven Norwegian soldiers risk their lives in perhaps the most important military mission ever attempted on Norwegian soil.
The Germans are quickly building up the heavy water plant at Vemork after the sabotage operation.