Flying Frenchies, The: Back to the Fjords
The Flying Frenchies are back, with more fantastical stunts and enthralling experiments in a whirlwind adventure to the fjords of Norway. Twenty of the most colorful characters you could ever imagine and more, each with a different skill or talent, working together to create an outdoor extravaganza the likes of which have never been seen before!