The Croc That Ate Jaws
Biologist & Marine Predator Expert Mike Heithaus investigates a shocking spate of shark-croc confrontations.
Around the world, crocs and gators are moving out to sea and deep into shark territory. With reports of clashes on the rise, scientists send cameras into the kill zone as they investigate what happens when two of the deadliest predators on the planet go head to head!