When Sharks Attack
From America’s coastline to exotic beaches around the world, the number of reported shark attacks has increased in the last half century.
Four shark attacks in less than two months rock the tranquil shores of North Carolina.
Scientists investigate four shark attacks that occurred within 10 minutes of each other.
In December 2010, sharks attack at the once tranquil resort of Sharm El Sheikh, Egypt.
Three shark attacks turn the island paradise of the Bahamas into a deep-sea nightmare.
In the last two decades the Western Cape has been rocked by 27 shark attacks, but why?