Remember Us
It's the end of summer, and Félix moves out of the house and into his new college dorm. After 20 years of marriage, it's time for Carole and Benoît to think about themselves. But how will the two of them handle this new life? Has time already taken its toll on their feelings, or is love enough to survive the test of time?