Story of... Chocolate
In this documentary, Judith Jones traces chocolate's origins in Mesoamerica, where the Mayans and Aztecs first discovered cacao. She explores how chocolate evolved from a local delicacy to a global phenomenon, with millions now dependent on cocoa for their livelihoods. Join Judith as she uncovers the enduring appeal and cultural significance of chocolate.