Cuba's Sugar Trains
Join host Ian Wright on a thrilling train ride through Cuba, where he explores the island's dilapidated yet fascinating railway system. Despite the railway's unreliability, the journey offers unique insights into Cuba's history as a sugar producer and its early transportation infrastructure.