L'ora Legale
In a small town in Sicily, people fed up with garbage in the streets, wild traffic and rampant corruption elect a Mayor who stands up for legality. However, the cost is high in giving up the small privileges the people are accustomed to. Who, among those who wanted the change, is really willing to change himself?