Welcome Back, Mr. President
Eight years after his election to the Quirinale, Peppino Garibaldi leads an idyllic mountain life with Janis and the little Guevara. Peppino has no doubts: he would rather be running through mountain meadows than running for office. After being summoned back to the Quirinale, Janis leaves Peppino and relocates to Rome with Guevara. The forlorn Peppino has no choice but to return to politics in order to get back with the woman he loves.