Camera Cafe
Camera Café, adapted from the French original, spotlights office life through the sharp comic duo Luca Bizzarri and Paolo Kessisoglu. Set at the break room’s coffee station, it follows employees and managers whose paths constantly cross—capturing daily hassles, personal quirks, and the fine art of slacking off with a brisk, irreverent tone.
Camera Café is an Italian sitcom (from a French format) set around the office coffee station, the unofficial hub of the company break room. It follows employees and managers through comic work hassles, personal entanglements, and a running rivalry with Digitex, the competitor upstairs. Each character plays a clear workplace type. Luca Bizzarri stars as Luca Nervi, Purchasing Manager and Union Representative, and Paolo Kessisoglu stars as Paolo Bitta who heads sales. Close friends, Luca and Paolo spend as much time trading barbs at the coffee station as they do getting any real work done.