Immaturi - La Serie
How would you react if you were required to retake your high school graduation exam? This is exactly what happens to Lorenzo, Piero, Virgilio, Francesca, Luisa, and Serena, a group of former classmates now in their forties. After two decades, they find themselves preparing to tackle the dreaded exam once more, as the Ministry of Education has invalidated their diplomas.
40-year-olds Piero, Virgilio, Lorenzo, Luisa and Francesca must retake their graduation exam.
Claudia performs as a dancer in a shady club to secure the drugs needed for Simona.
The romantic hopes of the protagonists appear to be doomed to remain unfulfilled.
Before their final exams, our students reunite at the seaside house reminiscent of 20 years ago.