The Armadillo's Prophecy
Zero, 27 years old, lives on the outskirts of Rome. He’s an illustrator, but in order to make a living he works as a French tutor. His days are boring and repetitive, but when he returns home, his critical conscience is waiting for him: an actual armadillo. When an old school friend dies, Zero is forced to deal with life and with what his generation represents.