Si Muore Solo Da Vivi
Orlando is 40 years old and may appear as a loser, but he was once the leader of a band called “Open Heart”, and he now lives in a shack on the banks of the river Po. He is lazy and lonely, but the earthquake of 2012 forces him to put himself out there again. He has grandchildren to take care of, a band to restore, and Chiara, a past love he never forgot.