Lolita Lobosco
Lolita Lobosco is an empathetic, career woman; deputy commissioner of Bari's police department. She heads a team of only men. In a stubbornly masculine world of investigation and justice, Lolita chooses to remain herself, a mix of explosive beauty and emotional intelligence that allows her not only to assert herself, but also to fight some of the prejudices that still exist against female leaders.
Lolita has decided to renew her skydiving license, and she witnesses a terrible accident.
Lolita's grappling with the suicide of a young entrepreneur, which she's not convinced is a suicide.