The Ignorant Angels
When Massimo, Antonia's husband, is killed in an accident, she discovers he was having an affair with a young man, Michele. Antonia, devastated by the news, finds herself investigating her husband's secret life and forms an unexpected and deep friendship with Michele and his circle of eccentric friends, who were almost a second family for her late husband. Thanks to all of them, she can change her perspective on life, but will she learn to love again?
Antonia is happily married to Massimo, but he is having an affair with a man, Michele.
The accident turns Michele and Antonia’s lives upside down. A new discovery overwhelms Antonia.
Antonia and Michele's encounter changes everything, as well as Michele's friends' lives.
Michele and Antonia start to bond. Annamaria confronts Roberta about her cheating.
Antonia and Michele get closer and discover more similarities. Asaf arrives, disrupting the balance.
Antonia’s gesture leaves Michele confused and upset. Asaf continues to chase Antonia.
Antonia goes on a trip to Istanbul with Asaf and Michele misses her more than he expects.