Il Collegio
In each season, teenage students embark on a unique journey through time, experiencing an educational journey focused on personal growth and relationships that is vastly different from their everyday lives. They must adapt and follow the instructions given to them by the principal, the supervisors, and the faculty.
The students seem increasingly determined to study hard and not let their teachers and parents down.
The final exams for graduation are just around the corner, and the first results are coming in.