Braccialetti rossi
Braccialetti Rossi is a profound and powerful coming-of-age story, special in its simplicity and depiction of adolescent life with its humor and tenderness. This comedic tale of friendship is full of courage and zest for life, following the lives of six children—aged 11 to 17—who meet in a hospital and become inseparable.
On the island, Leo and Cris’s romantic idyll is put to the test by our leader’s illness.
Leo, Vale, and the others decide to start a radio station to share their stories.
Leo decided to fight his illness and convinced Dr. Lisandri to attempt the surgery.